Cjanovca 1820m (28.2.2020)


Petek je bil menda najlepši dan tega tedna, čeprav so zjutraj napovedovali hud veter. Saj vmes je res malo popihalo, popoldne se je pa povsem umirilo. Prvi del poti iz Mač proti Hudičevem borštu je bil prav pomladansko topel. Na soncu sem celo opazil 2 martinčka. V senci je bilo po občutku vendarle par stopinj manj.
Sneg se je začel nekje na okoli 1000m. Spet odvisno, če je na soncu ali v gozdu. Do Hudičevega boršta jih je že nekaj šlo po zadnjem sneženju, naprej proti grebenu pa je bilo nedotaknjeno. Iz gozda ven, ko pot preči strme travnike je bil sneg povsem južen. Ob jutranjem vzponu predvidevam, da zna biti zelo ledeno…in mogoče niti ne najboljša varianta.
Ko na grebenu pot pogleda na severno stran, je bil sneg precej bolj nepredelan. Z višino je malo tudi naraščala debelina novega snega, vendar ga verjetno nikjer ne bi bilo čez 20cm, če ne bi bilo občasnih zametov. Ne vem pa, ali ta pot dejansko ni več vzdrževana, ali pa sta svoje naredila veter in sneg, saj sem se večkrat prebijal čez ruševje. Sem že vmes pomislil, da so me gamsove stopinje zavedle na napačno pot, pa se je vedno vsake toliko spet pokazala kakšna že rahlo zbledela markacija.
Kombinacija gaženja in ruševja sta terjali svoj davek in na vrh sem prišel le malo pred sončnim vzhodom. Zato sem tudi izpustil Srednji vrh in začel sestopati proti Dolgi Njivi. Nekaj časa sem še gazil in približno ugibal, kjer gre pot, se je pa kar kmalu tudi že pojavila gaz. Nekdo je vendarle bil na Srednjem vrhu.
Vmes se je sonce skrilo nekje za Tolminskimi gorami, temperatura pa je bila že nekaj časa pod 0°C. Na Dolgi njivi je kazalo -5. Prav na tem delu pa je še ne dolgo nazaj očitno tudi krepko pihalo, saj je gaz pred menoj povsem izginila. Zadnji del sestopa po gozdu pa že povsem nočni.

če smo se že zadnjič šli ugibanje stopinj...pa dajmo še tokrat ;)








pot zavije na greben


sem se po tihem že bal, da letos ne bo več take zimske pravljice...


prebijanje skozi ruševje...kar pogost prizor




čista romantika ;)

Storžič in Srednji vrh



slika ne prikaže čisto pravih barv...sence so dejansko bile modre

sonce je izginilo tam nekje za Tolminskim Migovcem




Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mang(a)rt po Via Italiana (27.8.2023)

Grintovec (18.2.2024)

Begunjščica skozi Y (25.1.2024)