Palec, Zelenjak (28.5.2020)

Nisem spraševal okoli, če slučajno še kdo koristi star dopust, Valentine tudi ni bilo v Lj...pa sem si nekako zadal eno malo daljšo turo. Tako, zares celodnevno. Samo...vremenska napoved je bila kot je bila. Ne čisto idealno. Možnost ploh, vrhov v oblakih, vetra...eh no, jaz pa sem hotel uživat. Pa sem spremenil plan. Malo krajšo, nemarkirano, kjer še nisem bil, pa še malo začinil ven iz okvirjev "standardne izvedbe" te poti.
Kljub četrtku na Ljubelju kar nekaj avtov. Proti Zelenici grem letos že 3. Enkrat sicer samo dol. Od Zelenice gre še nekaj časa po markirani, dokler ne zavije desno v Dolino Suhega rušja. Nekaj časa gre pot po "dnu doline", nato desno preči melišča do sedla. Naprej na Zelenjak postane rahlo plezalna. Nič posebej težkega, vendar precej krušljivo. Ker je rahlo pihalo se nisem zadrževal na vrhu in takoj sestopil nazaj na sedlo in potem na Palec. Zanimivo, da je bilo tu povsem mirno. So pa začele naletavati posamezne snežinke. Za kratek čas.
Ker je zgledalo še dokaj stabilno sem se odločil, da ne sestopim po isti poti pač pa nadaljujem po grebenu proti Možem. No, ne čisto do tam, saj so menda potrebni abzajli. Pravzaprav samo do prve grape, ki se je zdela, da bi omogočala normalen sestop. Velik možic na dnu grape, pa tudi z malo domišljije, občutek sledljive poti sta kazala, da tudi je mišljena kot izstopna. Naprej pa tudi potka. Nižje je očitno še en izstop/vstop na greben, saj je še eno razpotje.
V prihodnje pa še kdaj sem. Pravzaprav je cel greben, seveda z več opreme, kar naenkrat dodan na listo :)


Zelenjak 2024m

Palec 2026m

v Y še sneg...skoraj nič manj kot januarja ;)

naprej po grebenu

po grebenu...sicer se da okoli

pogled nazaj na palec



izstopna grapa

še potrditev, da je prava :)

še eno razpotje



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mang(a)rt po Via Italiana (27.8.2023)

Grintovec (18.2.2024)

Begunjščica skozi Y (25.1.2024)