Brana 2253m (8.5.2020)


Po zdaj res že kar dolgem času ena bolj resna tura. Saj me srbijo prsti, da bi še kaj napisal…pa se bom vzdržal političnih komentarjev. Političnih zato, ker sem nekako imel občutek, da je bil covid od tiste petka 13. naprej precej bolj politično kot strokovno vprašanje.
Res si po »pavzi« nisem izbral pretirano dolge ture. Še do Jermance sem se zapeljal. Kar se je kasneje izkazalo za zelo modro odločitev. Dobrih 1000 višincev povsem kopnih razmer v novih zimskih gojzarjih je bilo čisto dovolj J Sneg se začne pri vstopu v severno pobočje Brane. Je pa polna zimska oprema obvezna takoj od tega trenutka naprej. Malo sem bil presenečen, da ravno zelo uhojeno ni bilo. Komaj kaj vidnih stopinj pred menoj. Sneg pa super. Dovolj mehek, da se je ratišče cepina brez napora zarilo dovolj globoko, da si se lahko nanj zanesel in dovolj kompakten, da se ni prediralo. Tudi na zadnjem, najbolj strmem delu je sneg, čeprav zmehčan, še dovolj stabilen.
Proti grebenu je bilo na par mestih opaziti opasti. Na vrhu, takoj ko pot zavije iz strmega pobočja na greben pa ponovno povsem kopno. Vmes še opazujem par, ki istočasno kot jaz napreduje proti vrhu iz smeri Okrešlja po nekoliko bolj direktni liniji. Na vrh prispemo skoraj istočasno. Valerija in Robi (upam, da sem si prav zapomnil) iz pod Ratitovca.
Na vrhu pa kar dolga debata. Mislim, da debelo uro. Sončno in toplo, če ne bi bilo rahle sapice, bi bilo že kar preveč kičasto. Tudi napovedana koprenasta oblačnost je bila v celoti prepustna za sončne žarke. Še sestopili smo skupaj do razcepa in si zaželeli srečno pot v dolino.
Ko iz strmega terena pridem na sedlo in »se znebim« zimske opreme pa ponovno zapadem v daljšo debato z gospodom iz Litije. Se je namenil na vrh, oz bolje rečeno, pogledat razmere. In brez cepina seveda ni nadaljeval. Aja, jaz bom naslednjič tu imel 2. Ko se še zadnjič ozrem nazaj opazim, da se še ena dvojica prebija gor iz Okrešlja. No, to je bilo za danes verjetno to. 5 pristopnikov. Kamniško sedlo pa povsem druga zgodba. Za dol sem srečal še precej ljudi, ki so se odpravili gor. Po kosilu ali zgodaj končanem šihtu. Mogoče sem se komu celo zdel smešen v zimskih gojzarjih in s cepinom…vročina je puhala iz vseh strani…razmere že skoraj poletne.




prečenje


iz zasneženega pobočja na kopen greben...s še nekaj opastmi




zasluženo :)

Z Jermance do Brane: 28km in skoraj 8000 višincev :) :) Kakšna ideja...je kriva posodobitev telefona/Sport trackerja? Zanimivo, da od Pastircev naprej in celo pot dol je delalo zgleda v redu.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mang(a)rt po Via Italiana (27.8.2023)

Grintovec (18.2.2024)

Begunjščica skozi Y (25.1.2024)