Briceljk 2346m (6.10.2019)

Za vikend so bili najprej drugačni plani. Štartali bi v petek takoj po šihtu…pa je potem padlo v vodo. Po eni strani kar prav…sem imel v soboto še precej opravkov, ki ne vem, kako jih bi sicer izvedel…

Kakorkoli že, nedelja je ostala (opravki pod streho) in vremenska napoved ugodna. Že ko je, mislim da v sredo, postalo jasno, da tisti prvotni plan ne bo šel skozi, sem se odločil za Briceljk. Zjutraj se mi ni mudilo vstat. Jutro je bilo mrzlo…naj se segreje J Tako da sem se odpravil ob že kar »nespodobno pozni uri«. Že takoj ko zavijem pri Klužah me preseneti cestna zapora. Ampak piše, da vsaj do hiše št 7 je prevozno. No, če bom mogel od tam pešačiti tudi ok…dodatna pot je ravna. Pa potem ugotovim, da je zapora zaradi gradbišča…torej samo v delovnih dneh. Skozi dolino obnavljajo cesto.
Bavšica je bila prazna, samo en avstrijski avto je bil parkiran v bližini. Ni zgledalo, da bom srečal veliko ljudi danes. Če sploh kaj. Pa že po kake pol ure pred sabo uzrem skupino. V njej pa nekaj znancev iz Gornje Radgone. Planirali so krožno, čez Osojnik in Dolič. Tudi sam sem razmišljal, da bi podaljšal v to smer. A potem pozabil zaviti na Briceljk pri lovski koči. Nadaljujem naprej po dolini Bale in šele ko pridem iz gozda mi kapne, da sem že močno preveč naprej. Hja nič…bom šel pa s te strani gor. Sicer bi mogel tu sestopat. Bo pa malo obrnjeno. Čez Lašte proti Stadorju. Sledi neke potke tu sicer so…z malo domišljije. Seveda ni markirano in tudi nikoli ni bilo, za razliko od Briceljka, ki je svoj čas bil. Malo preden se priključim »standardni« poti na Briceljk srečam še stop kozorogov. Višje gor pa še 2. Oba bolj v skalah. Stalno so prožili kamenje, še dobro, da jih nisem imel nikoli direktno nad sabo.
Eden od razlogov za pozen štart je bil tudi, da se malo omehča, če je še kje kakšna flika snega. Pa ni bilo nič. Se le pozna, da je ves čas prisojna stran. Nekatere včerajšnje objave z Mang(a)rta so zgledale precej bolj zimske.
Tik pod vrhom me precej na blizu preleti še jastreb, pa hitro zgine v oblakih. Ja, vreme se je naenkrat poslabšalo. Za trenutek mi je bilo celo čisto malo žal, da nisem štartal pol ure prej. Ali da nisem zavil na planirano pot J Samo potem pa ne bi delal krožne, čez Lašte se zagotovo ne bi sprehajal v megli.
Na vrhu je bilo tudi vetrovno in ob vedno slabši vidljivosti se nisem kaj dolgo zadrževal. Vsaj strm in deloma plezalen del do sedla med Stadorjem sem želel opraviti v čim boljši vidljivosti. Pa tudi to ni ravno šlo. Tako da je bila potrebna kar previdnost pri sledenju slabo vidni potki. Slaba vidljivost (na trenutke pod 20m) pa je ostala samo v tem delu, pod 2000m se oblaki niso spustili.



Lovska koča Bala...slikal sem, da bi moral tu zaviti se pa nisem spomnil...


zatrep Bale, naprej gre pot proti Zavetišču pod Špičkom



Morež 2261m




v živo se seveda vidi precej lepše, kot slika s telefona, kjer samo par rogov štrli iz grebena

proti Mang(a)rtu...sedlo in koča se vidi, vrh pa že skrit


v drugo stran še bolj zaprto

tako je bilo za dol






Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mang(a)rt po Via Italiana (27.8.2023)

Grintovec (18.2.2024)

Begunjščica skozi Y (25.1.2024)