Goteniški Snežnik 1289m (23.1.2020)


Goteniški Snežnik je s 1289m najvišji vrh na kočevskem. Ne ravno najbolj obiskan, saj ne ponuja nekih bajnih razgledov. Pa tudi sama pot gor ni preveč zanimiva in razburljiva. Iz Kočevske Reke gre večino časa po gozdni cesti. Še tisti odcep, kjer je dejansko »prava« planinska pot sem zgrešil in šel po cesti skoraj do vrha. Vseeno je bilo ob poti nekaj lepih prizorov naravi – zelo izrazito ivje, ki je bilo opazno samo ob cesti.
Do vrha se je kar vleklo. Ob sicer manj kot 800m višine celih 10km. Se mi je večino časa zdelo, da se sploh ne vzpenjam J In glede na štart po šihtu sem bil na vrhu ravno za sončni zahod. Kolikor sem ga pač videl, proti Z ni nikakršnega razgleda.
Dol potem po poti, ki sem jo prej zgrešil. Tu je malo več snega kot po cesti, nekje 10-15cm. In popolnoma nepredelan, zgleda od zadnjega sneženja še ni bilo na 0°C. Ko pridem ponovno na cesto pa namesto markacijam sledim stopinjam po neki že dolgo opuščeni vlaki. Šlo je v pravo smer…samo nekako se ni hotela spuščat. Tako da še preden se je popolnoma stemnilo sem se mislim da kar pametno odločil in jo udaril po azimutu nazaj na gozdno cesto. In ob popolni temi nazaj do avta…v osrčju dežele medvedov… Priznam, da sem zadnje pol ure tudi na to pomislil. Saj menda se medvedi raje umaknejo lučki.

P.s. iz Gotenice je menda pot precej lepša…ostane še za drugič J



ni medved :) menda kar pes



končno iz ceste







Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mang(a)rt po Via Italiana (27.8.2023)

Grintovec (18.2.2024)

Begunjščica skozi Y (25.1.2024)