Kališče - Srednji vrh (30.7.2020)

Pa ravno najbolj vroč in najbolj soparen dan sem si izbral...ampak dan je za izkoristit, če sem bil že v teh  koncih. Potem, ko sem se v popolnoma drugačnih razmerah (em...j****** ježa z gaženjem ;) vzpel na Cjanovco iz V strani, je bil tokrat na vrsti greben ob Kališča do Srednjega vrha.
Že po par minutah iz mene teče v potokih. Kaj hitro postane majica, kot bi v njej skočil v vodo. Ampak razen vročine in sopare, je bilo čisto v redu. Do Kališča poteka pot lepo v senci. Na nekaterih delih bolj strma, drugje manj, a nikjer prav ekstremno. Od Kališča naprej pa je bila že megla. Nekoliko hladnejši zrak očitno ni več "prenesel" velike količine vlage v ozračju. Od Kališča naprej nekaj časa na ves čas približno enaki razdalji pred mano hodi divja kura, dokler ne zavije s poti v ruševje.
Podobne razmere potem na Bašeljskem vrhu, Malem Grintovcu in Srednjem vrhu. Bolj ko ne megleno, občasno se je malo razkadilo in je bilo nekaj malega vidljivosti, potem pa spet megla. 
Pri sestopu s srednjega vrha je ponovno posijalo sonce, temperatura pa naraščala praktično z vsakim metrom. Nazadnje, ko sem šel mimo Dolge njive je bilo -5°C, tokrat 22. Še dobro, da se takoj za tem začne senca :) 
















Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mang(a)rt po Via Italiana (27.8.2023)

Grintovec (18.2.2024)

Begunjščica skozi Y (25.1.2024)