Kislica, Stenica (4.7.2021)

 Po sobotnih "družinskih obveznostih" sem rekel, da nekam skočim v štajerskih koncih, če sem že tu. Npr Mrzla gora...je le manj vožnje kot iz Lj. Pa je bila vremenska napoved nekam čudna... Tako se nadaljujejo zadeve iz prejšnjega dne - roštilj in špricer. Šele proti večeru se le premaknem. Na Kislico iz Socke. Kratek sprehod, brez ruzaka seveda :) A ko se vzpenjam proti Kislici me prešine, da bi pa skočil še na Stenico. Pa grem :) 

Po Špičastega vrha je po grebenu spustim niže, kot bi bilo potrebno in tako se nabere nekaj dodatnih metrov. Proti Stenici pa prehitro zagrizem v breg in se skoraj vzpenjam po "Ferijevi"* (sestopil sem res po tej). Tako potem vseeno prečim levo (Z) proti markirani in ujamem še zadnji del grebena pred vrhom. No, pravzaprav polovico grebena od tam, kjer markirana iz gozdne ceste zavije na greben. 

*precej strmo brezpotje, skoraj naravnost proti J iz vrha. Pač...enkrat sem tu sestopal s Ferijem ;)

prvič videl...očitno še ni dolgo








Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mang(a)rt po Via Italiana (27.8.2023)

Grintovec (18.2.2024)

Begunjščica skozi Y (25.1.2024)