Kogel čez Gamsov skret (11.7.2021)

 Pozno sem vstal, za popoldne so bile pa napovedane nevihte. Tokrat sem sam. Valentina je šla na Štajerko, pa niti nisem nikogar vabil, ker nisem vedel, v kakšnem stanju bo prebava - če bo končno v redu. Ni...zato sem tudi pozno vstal :) 

V Kamniški Bistrici in više gor je kljub že zelo pozni uri manj vozil kot včeraj. Nemara zaradi napovedi. A skočit čez Gamsov skret in čez sedlo dol bo menda čas. 

Sem mislil, da se mi bo jutranje poležavanje grdo maščevalo z vročino. No, saj je res bila...a se je kar hitro pooblačilo in stvar je bila dokaj znosna. Še celo malo je povleklo. Je bila pa že po parih korakih v želodcu spet težka kepa. A tudi ta se je počasi unesla. Definitivno precej bolje kot včeraj. Vsaj, kar se tiče tistega dela do sedla. 

Gamsov skret sicer brez posebnosti. Je še eno snežišče, čez katerega ne vodi pot. No, mogoče "posebnost" je bila, da nisem srečal nobenega gamsa. Šele s Kogla so gledali navzdol. In prav tja se tudi odpravim v nadaljevanju. Ostali vrhovi so bili v oblakih, tako da težko rečem za razmere, ampak proti Skuti je zgledalo še nekaj snega. Tudi čez Sleme. Kjer pa se očitno da priti čez brez zimske opreme...z le lažjimi poškodbami...

Pod bivakom pod Grintavcem "rešim" Poljakinji, ki se prebijata čez snežišče. No, saj v resnici sta bolj ko ne potrebovali samo kakšen nasvet, kje stopit. Sta pa že v štartu izbrali težjo varianto - namesto da bi šli pod snežiščem, sta šli nad njim, nekje po krajni poči in skali. Ampak saj sta malo prej dali že kaj hujšega čez. Tisti del čez Sleme bi se lahko končal tudi drugače...

Ko se na drugo stran Malih vratc odpre pogled proti Grintovcu začnem hitro kalkulirat z uro in mi je kar malo žal poznega vstajanja... In ko se ozrem iz doline nazaj gor mi je žal še, da se verjel vremenski napovedi...da bo že ob 2 dež. 


























Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mang(a)rt po Via Italiana (27.8.2023)

Grintovec (18.2.2024)

Begunjščica skozi Y (25.1.2024)