Špik 2472m (6.9.2020)

 "Naš jutri namen kam v hribe?" pošlje sporočilo Vesna. Pravzaprav sem bil namenjen v naše konce...ampak tako ali tako imam v naslednjem tednu tam teren. Malo sem bil še jezen za danes. Po šihtu (delovna sobota - prvi kongres po dolgem času) sem se namenil na Planjavo čez repov kot. Pa me neprijetno preseneti obvestilo o popolni zapori ceste v Stahovici - čez cca 4h. Ne, časovno se ne izide :( "Jaz sem za Špik" pravi Vesna. "Lahko pa tudi kašno krajšo". Ah ne, za kašno krajšo je pa že škoda celega dneva :) 

Zjutraj je že kar sveže. Začetni del kar dolgo po ravnem ob Pišnici tudi ne povzroči, da bi se človek prehitro pregrel :) Pravzaprav je temperatura ravno prava. Šele naprej od Koče v Krnici postane bolj strmo.

Vreme ni več tako krasno, kot je bilo včeraj. Vseeno so oblaki prišli še malo prej, kot je bilo "načrtovano". Zvečer pa pride še fronta. "Na pop tv pravijo, da bo že ob 12 dež" pravi planinec, ki sestopa in ga srečava kake pol ure pod vrhom Lipnice. Eh...nikoli se mi ni zdel najbolj kredibilen medij...zakaj bi jim tokrat verjel glede vremena. Še enkrat več pravilno :) Je pa vmes že malo popihalo, pa tudi meglice so se prikradle, ki so zastirale razgled. Na Lipnici pa se je ponovno odprlo proti Špiku. Edino glavni del Martuljške skupine se je bolj ko ne cel čas skrival. 

Pretirane gneče ni bilo. Srečala sva vsega 5 oseb in sva bila med zadnjimi na vrhu. Vpisna knjiga je vseeno razkrila še nekaj bolj zgodnjih, a ravno za 1 stran vpisov. Včeraj se jih je nabralo za 4 strani. Sem razmišljal, da je bil tokrat še manj oblegan kot na letošnji zimski turi

Dol čez Kačji graben. Tista, po kateri se menda ne hodi gor. Vsaj ne v kopnih razmerah, pozimi je čisto lepa :) Sem pa v zadnjem času slišal tudi par malo drugačnih mnenje...da se tu ne hodi dol. Če bi upošteval oboje - se na Špik sploh ne hodi :) No ja, razumem obe skupini. Za gor je tečna zaradi melišča proti sedlu, sploh če žge sonce. Za dol pa, ker je tehnično najtežji del globoko spodaj v gozdu, tako da je pri sestopu potrebno držat koncentracijo čisto do doline.

Da pa ne bo kdo mislil, da dajem preveč veljave omenjenim 2 skupinam - Špik je še vedno lepa tura :) 

pozdrav pri Koči v Krnici



pred plezalnim delom Lipnice


Špik se pokaže



Martuljške Ponce, Oltar, Škrlatica...z malo domišljije ;)

za gor je menda tečna...dol si pa hitro :)



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mang(a)rt po Via Italiana (27.8.2023)

Grintovec (18.2.2024)

Begunjščica skozi Y (25.1.2024)