Košutna 1974m (17.10.2020)

Nekam v ne prezahtevne zimske razmere (za prvič letos). Ker mam red zmeraj kaj novega naštudiram del V od Krvavca. Iz doline Korošice mimo Medvedove jame na Košutno, Kompotelo in Vrh Korena, mogoče še Mokrico. Kar optimistično...

Prvi plan odleti že na izhodišču. Tak, kjer se odcepi pot proti Medvedovi jami je bila postavljena mobilna žičnica za spravilo lesa. Ker je varnost na prvem mestu in pod žičnico menda ni pametno hodit, jo udarimo naravnost gor. Začetni del poti je spremenjen v vlako (ne vem, morda je bilo vedno tako). blatne vlake končno zmanjka na cca 1250m, oz, zavije levo v smeri Kriške planine, pot gre naravnost. Na cca 1400m se iz markirane odcepi lovska stezica mimo Deca. Na nekaterih mestih je bolj za tipat, kot gledat. Z nekaj občutka gre. Pred nami je danes že hodil nekdo, ki je jedel mandarine...in vsake toliko pustil sled ;) Na snegu je bilo sledi seveda več. Za Decom kar strmo zagrizemo v breg, ponekod je potrebno tudi uporabit roke, desno za tem skokom pa je bil rahlo zoprn del. Prečenje strmega travnika. Mokra trava, za nameček je na stezici še nekaj snega. To je bil edini del, za katerega lahko rečem, da tudi objektivno gledano nekoliko nevaren.

Od tu naprej postane sneg neprekinjen. Od planine Košutna naprej pa se tudi vedno bolj vdira. Secer je nekdo že hodil, a prekrivajo se sledi gojzarjev in krpelj. Do sedelca. Naprej proti Košutni pa nedotaknjeno. Tako da se začne veselica. Pol metra ali več snega med rušjem. Vsake toliko se vidi, kje naj bi potekala pot, vsake toliko cel kakšna markacija pogleda ven. Ampak ja, ta del je pobral verjetno več moči kot vse ostalo skupaj. Je pa vsaj gaz potegnjena do vrha :) Razgled tako tako, še kar. In na vrhu v kotanjici kar toplo, samo 10m stran na odprtem precej hladneje.

Sestop dol po markirani poti mimo planine Koren, "Velikopotezne" načrte za ostale vrhove je odneslo gaženje. Tu se okrepčamo s "samostanko". Pohvale oskrbniku 24/7 samopostrežnega bara.

Sneg je, macesni so zlati...za popolno kičast dan je manjkalo samo še modro nebo :)

tu zapustimo vlako

em...pot :)

pogled na morje

Dec 1550m

tam pa tam tudi kakšen možic

čisto na kratko malo za poplezat

najbolj zoprn del

Košutna

vrh ni izrazit...zadaj pogled na osrednji greben KSA - kolikor se ga vidi

korona selfi...s primerno varnostno razdaljo ;)

jesensko zimski kontrast...samo modro nebo manjka

odličen bar

ko začneš srečevati tudi druge planince... ;)

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mang(a)rt po Via Italiana (27.8.2023)

Grintovec (18.2.2024)

Begunjščica skozi Y (25.1.2024)