Križevnik - Molička peč (22.10.2020)

Dan, kot bi ga narisal. Macesni so trenutno na višku zlatega "razcveta." Dodatek snežne podlage in modrega neba, pa dobimo enega najbolj pravljičnih kontrastov. In za opazovanje tega čuda, je Dleskovška planota kar primeren kraj.
Štartava in Raven proti Križevniku. Vse precej prazni, srečava edino enega gospoda, ki sestopa "za gazit in ruševje" pravi. Nisem čisto uspel razbrati, če je bil na vrhu. Nadaljujeva po gazi, ki mi je vedno manj všeč. Res gre čez rušje, in po glavi se mi mota, da to že ne bo prava pot. Čisto 100% sicer nisem bil, saj tu še nisem hodil. Končno gazi zmanjka in tudi mi2 obupava...za zdaj. Vrneva se malo nazaj, da si natakneva gamaše (hm...kako se tega nisva spomnila prej) in ko se začnem razgledovati se mi glede na konfiguracijo terena zazdi, da bo šlo naravnost od tu gor zlahka skozi rušje. Pa ne samo, hitro se izkaže, da je prav tu pot. Še malo in je bila do vrha potegnjena gaz. Dan pa res, kot bi ga narisal.
Ker je do Križevnika dokaj kratka, greva še naprej mimo Poljskih devic in na Moličko peč. Razmišljal sem, da bi šla do Zelenice...če ne bi bilo toliko gaženja. Naprej je še bilo nekaj sledi, ki so počasi izginjale. Ostala je samo še ena - od krpelj. Torej spet - gaženje :) Po ravnem je še šlo, proti Molički peči pa je tudi meni že malo presedalo. Valentina me je že precej grdo gledala...a do vrha sva le prišla ;)
Tako, nekaj poti je zgaženih, vprašanje pa, koliko časa bojo ob otoplitvi gazi sploh potrebne. Pa niti ni važno, na koncu ostane spomin na zelo lepo preživet dan v hribih.

Planina Ravne









Planina Poljšak in Križevnik







čin in dober tek :) 


Robanov kot





Poljske device


Dleskovec



sonce gre dol...in počasi prihaja policijska ura



Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mang(a)rt po Via Italiana (27.8.2023)

Grintovec (18.2.2024)

Begunjščica skozi Y (25.1.2024)