Golica (28.5.2021)

 Pa gremo pogledat, če že cvetijo narcise, ko že povsod vsi sprašujejo :) Že včeraj sem imel teren Gorenjsko, a so me popoldanske plohe in nevihte takoj po šihtu odgnale nazaj v Lj...in posledično samo na pir na Šmarno. Danes je kazalo bolje. Vmes me pokliče še Danijel "kdaj končaš dns." "Takrat in takrat...ampak sem na Jesenicah, pride sem, če si na volji." Saj iz pisarne res nima prav daleč, tako da se kar hitro zmeniva. 

Dobiva se v Javorniku, oz, kjer se pač da pustiti en avto in z drugim do Križovca. In potem po "južni" mimo koče na Golico, sestop po grebenu čez Krvavko in Malo Golico in mimo Pustega rovta. Vreme je bilo tako-tako, a letošnji maj še kar solidno :) Vsekakor boljše kot na Stolu, ki je bil v senci. Obiskovalcev za delovni dan kar nekaj. O tem so pričala tudi vozila na Križovcu. 

Zdaj pa še k narcisam :) V polnem razcvetu so na nižje ležečih travnikih, še pod Križovcem. Ravnokar se odpirajo še malo nad sedlom Suha, do cca 1500m. Višje so še zaprte, manjka še kakšen teden ali 2 do polnega razcveta. Na sami Golici ni še niti nastavkov...ampak tam, kolikor se spomnim, jih nikoli niti ni bilo ravno veliko. Aja, pot je kopna...do naslednjega snega ;)












Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mang(a)rt po Via Italiana (27.8.2023)

Grintovec (18.2.2024)

Begunjščica skozi Y (25.1.2024)