Kamniški vrh čez Hudi konec (4.3.2022)

 V Kamniških Alpah je ostalo zelo malo tega, kar še nisem prehodil. No, če že ne nov vrh, se pa najde kakšna nova pot :) Na Kamniški vrh tam, kjer ne hodijo vse. Pravzaprav...kjer jih gre kar malo. Čeprav je ta pot, vsaj za moj okus, bistveno lepša in bolj slikovita. 

Štart takoj za kamnolomom, kjer je tudi začetek Koželjeve. Le, da gre takoj strmo navzgor. Po opisu na hribi.net je pot izjemno strma. Hja no...pač gre v hrib. Neke pretirane strmine pa res ni nikjer :) 

V prvem delu me je še sel čas spremjalo ropotanje iz kamnoloma. Dvakrat pa so za nekaj šuma poskrbele srne, ki so skočile čez pot. Spraševal sem se že, kje je v teh koncih meja med življenskim prostorom srn in gamsov. Verjetno je ni in se vse skupaj malo prekriva. Morda bi kakšen lokalni lovec lahko kaj bolj pojasnil :) Je pa res, da sem na grebenu videl samo gamse, srn ne.

Na Hudem koncu (1123m) strmina dodatno popusti in začne se lepo grebensko prečenje. Na sicer dokaj nizkem grebenu, ki je proti S gozdnat in v to stran tudi ni razkošnega razgleda, za razliko od J. A vseeno gre za lep grebenček, ves čas malo gor in dol. 

Na Kamniškem vrhu srečam še enega planinca, edinega danes. Pravzaprav, bolj ko ne, niti nisem nikogar pričakoval. Nadaljujem proti Planjavi (1251m). Razmišljal sem, da potegnem še do planine Osredek. A štartal sem pozno, pa do šihta je treba nazaj. Vmes še klic in reševanje "tehničnih zadev" na šihtu, potem pa sestop, najprej prečno do grebenčka, po katerem gre markirana pot, zadnji del pa po strugi Grohata. No, bolj ko ne po gozdni cesti. 



















Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mang(a)rt po Via Italiana (27.8.2023)

Grintovec (18.2.2024)

Begunjščica skozi Y (25.1.2024)