Kalška gora po lovski (9.7.2022)

Že včeraj sem mislil gor pred šihtom...pa je ob 4.30 še deževalo. Torej par ur več spanja :) Potem pa danes po šihtu. Jutri tako ali tako spet delam... "Če se komu ne da zjutraj vstat in bi šel malo v hribe po kosilu" napišem v našo skupino. "Pa prehude vročine ne bo". Res je ni bilo. Javi se samo Aleš.

V Kamniški Bistrici velika gneča, avti vsepovprek, nekateri tudi z mislijo "važno, da sem JAZ priel do tu"...če se kdo vozi mimo pa...hja, morda niti ne pomisli. Pri Žagani peči pa že malo več prostora. Morda so nekateri že zaključili za danes, morda kdo niti ni upal više ob gneči spodaj. Ob 14.30 zagrizeva v breg.

Nazadnje, ko sem hodil tu sem vedel, da je pred malo še dooolga. Tokrat bolj sprehod. Ta pot je tudi za popoldne v redu, saj jo je kar lep del v senci. Tokrat kakšne pretirane potrebe po tem zaradi oblakiv niti ni bilo. V celem času vzpona srečava 2 človeka, ki sta sestopala tu dol. Enega pri lovski koči, drugega pa nad gozdno mejo. Nekaj je prihajalo tudi glasov iz Kalškega grebena. Osemglava skupina, s katero smo kasneje tudi na kratko podebatirali.

Če bova hitra in bo volja lahko skočiva še na Kalški greben. Na tistem križišču na grebenu sva nekje v pričakovanem času, a razmere niso bile najbolj vabljive. Oblačno in nekoliko vetrovno. Če greva naprej se podaljša še za dobro uro, oz morda kar 1.30. Nemara še zamudiva dunajca (in res bi ga). Malo sem, vsaj začasno, postal bolj pazljiv na te reči po nedavnem celodnevnem "mučenju", ko je bila prva dolinska hrana, kjer je bilo sploh še kaj odprto, kebab v Kranju.

Na Kalški gori je pihalo še malo bolj kot vmes na grebenu. Tako da pir spijeva kakih 100m nazaj od vrha, kjer je bilo vsaj nekaj zavetja. Takrat se studi srečamo s prej omenjeno skupino. Štartali so iz Suhadolnika in danes prespijo na koči. Še par slik razgledov in potem dol po markirani čez sedlo. Ob relativno pozni uri vse do sedla ne srečava nikogar. Tudi na sedlu kake gneče ni. Zanimivo pa, da je bilo spodaj še kar nekaj vozil. Nisem dobil občutka, da jih bo toliko prespalo na koči... Analizo ture (beri: dunajca Pri Jurju) pa ujameva v zadnji sekundi.

Mokrica, Kompotela, pogled od lovska koče

lovska koča

Storžič

Kalški greben

Kokrško sedlo

Kočne in Grintovec

nadaljevanje grebena KSA

kljub malo vetra paše ;)

Krintovec z Dolgimi stenami, zadaj Dolgi hrbet, Štruca, Skuta

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Mang(a)rt po Via Italiana (27.8.2023)

Grintovec (18.2.2024)

Begunjščica skozi Y (25.1.2024)